01.10.2018

Srebrny Delfin w Cannes

za serię filmów "Muzeum? Żebyś wiedział!"

fot. Timm Fleissgarten| NEUARTIG FILM & FOTO

fot. Timm Fleissgarten| NEUARTIG FILM & FOTO

Werdyktem Jury 9. edycji Cannes Corporate Media and TV Awards filmy z serii "Muzeum? Żebyś wiedział!" otrzymały nagrodę Srebrnego Delfina w kategorii Corporate Online Media - Webisodes.

Grand Prix Festiwalu i statuetkę Białego Delfina otrzymała firma Santander za kampanię "Losing Mr Renton". Informacje o wszystkich laureatach dostępne są na stronie organizatora: Cannes Corporate Media and TV Awards.

W skład międzynarodowego Jury konkursu wchodzą laureaci Oscara i Emmy oraz specjaliści do spraw komunikacji korporacyjnej. W roku 2018 na konkurs zostało przesłanych ponad 1000 zgłoszeń z 47 krajów. 

Seria "Muzeum? Żebyś wiedział!" została przygotwana we współpracy z Guzik Owcy Creative Films: Piotr Maciejewski (reżyseria), Radek Wysocki (scenariusz).

Spoty dostępne są na naszym kanale YouTube oraz pod linkiem: Muzeum? Żebyś wiedział!